Khamis, 23 Oktober 2008

| Testimoni: 12 Tahun Baru Bergelar Ibu |

Pil Herba Maharani (Te Zhi Bai Feng Wan)

Puan Jamliah Pesan, Kota Belud, Sabah.
Tel: +060166545608


'' Selama 12 tahun selepas berkahwin dengan suami saya, saya tidak tahu rasa bagaimana menjadi seorang ibu, tapi selepas mengamalkan pil herba MAHARANI saya disahkan hamil 4 bulan. Hampir 1 minggu suami saya tidak percaya akan kenyataan itu.


Akan tetapi, dengan pengambilan pil MAHARANI yang tidak betul dan tidak teratur akan mengurangkan kesan pil tersebut. Malah jika memakan pil ini dengan air tidak bersih akan mengakibatkan kesan hebat pil MAHARANI ini kurang dan agak lama. Saya memakan pil MAHARANI ini beserta air yang ditapis dan dirawat dengan menggunakan mesin penapis air Beautiful Bio Aura (BBA) yang dikeluarkan oleh syarikat Hai-O Marketing SB iaitu syarikat yang sama yang memasarkan produk pil MAHARANI ini. Pada masa yang sama saya, saya memakan pil MAHARANI tepat pada masa yang ditentukan.Ucapan terima kasih pada SSM Norhayati Abdul Lahim serta suami DSM Tazli Hj Rasban kerana memperkenalkan produk ini.


Beautiful Bio Aura (BBA)

Kini kehebatan peluang perniagaan Hai-O Marketing SB pula telah menarik hati saya untuk menjadi seperti mereka yang telah menempah kejayaan besar dalam dalam syarikat ini. Saya sendiri telah banyak mengikuti pelbagai jenis perniagaan MLM akan tetapi belum pernah berjaya. Apa yang saya nampak perbezaan perniagaan dalam Hai-O Marketing SB ini ialah kerjasama di antara pengedar-pengedar dan ini mengingatkan saya pada pepatah English “I Plan My Work and I Work My Plan”. Jangan jadi macam “Pi Mai Pi Mai Tang Tu”. My Choice For Life TNPOD 8581 Hai-O Marketing SB".


Tiada ulasan: