Selasa, 21 Oktober 2008

| Jihad Juragan Kapal |

"Eiffel Tower! Akan ku tawanmu 6 Nov niii!!!!"


DSM Tazli Hj Rasban, Kota Belud Sabah
Tel +060138659858

"Saya bersyukur kehadrat Allah S.W.T kerana di pertemukan dengan perniagaan ini yang banyak mengubah kehidupan saya. Selain daripada mendapat pendapatan lumayan malah saya berpeluang melancong ke Kota Fesyen Dunia (Paris). Saya beserta isteri saya akan bertolak 6 Nov 2008 ini. Ucapan terima kasih juga kepada Super CDM Jamsari Mokhtar serta direct up line saya DDM Dina Hanira Wong beserta suami iaitu DSM Ayub Hj Rasban di atas bantuan dan curahan ilmu serta semangat selama ini. Kepada rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang tengah mencari bidang perniagaan, Hai-O Marketing SB adalah satu bidang perniagaan yang tepat. My Choice For Life TNPOD 8581 Hai-O Marketing SB ".

Tiada ulasan: